25 Şubat 2010 Perşembe

kelimelerim



kelimelerim


Önce suskunluğumdan sus pus oldum.
Sonra bir bir düştü kelimeler...
Kelimelerim kelimeleri kovaladı bir müddet!
Açtım bir parantez kelimelerin ortasına.
Ardından sığındım virgül aralığına.

Sonra kaçtım bir başka kelimelerin yanına.
Sessizliğim sükutun çığlıkları oldu!
Kelimelerim sessizce usuma dokundu.
Ve kendime yepyeni kelimeler kurdum.
Kelimelerimde kendimi buldum.

Hep sessiz kelimelerdi büyük kelimelerim.
Önce yüreğime sonra gözlerime dokundular!
Güzel, derin ve yüceydiler...
Uçtu kelimelerim oradan oraya.
Alemlerde dolaştı, kelimelerin sırrına ulaştı.

Ve yaşadıkça kelimelerim,
Yerini yepyeni bir hayata bıraktı.

 

  




Şiir: Esmir (izler ve yansımalar)
Resim: ursula.1x

11 yorum:

  1. Sırlardan havalanıp sırlara kavuşan kelimeler, sükutunun çığlıklarını da ulaştırır alemlere ve hayata, hayat ta onları dönüştürüp huzur ve aşkı sunar sana dilerim.

    YanıtlaSil
  2. ve bazı kelimeleri unuttuk biz
    aynalar kırıldı sustuk biz
    güzeldi :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Esinciğim;
    Kelimeler illa ki dilimizden çıkıp sözcüklere dökülmüyor çoğu zaman..

    Duygu ve düşüncelerimizin ''iç ses'' halinde ruhumuzda dolanıp durduğu gerçeği var.
    Noktalar ve virgüller dahil kimi zaman sessiz çığlıklara dönüşerek..
    Sesli ya da sessiz, büyük harf ya da küçük harf, içimiz onlarla dolu, şayet düşünürsek...

    Güzel şiirin bana bunları düşündürdü..
    Yüreğine sağlık..
    İçini bahar tazeliğinde umut dolu kelimeler sarsın diliyorum..

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. ben okudum o kelimeleri... ve anladım hepsini sevgili esmir...
    alemlerde dolaşıp sırra ulaşırken kelimelerin, benim kelimelerimle tanışmış, sırrı birlikte paylaşmışlar!!

    YanıtlaSil
  5. kelimelerdir hayatımıza hükmeden kelimelerdir savaşları başlatıp barışları yapan kelimelerdir sırlarımızı paylaşan ruhlarımızı dinlendiren sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Dalgaları Aşmak dedi ki...

    Merhaba.."Kelimeler" e yorum bırakamadım maalesef.Buraya yazıyorum.Müthiş bir şiirdi bayıldım.

    sevgiler

    *********************************
    Sevgili Dalgaları Aşmak...
    Kelimelerine yansıyan güzel düşüncelerin için ben teşekkür ederim...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Sufi

    Güzel yüreğinize dokunan kelimeleriniz havalandılar ve şimdi usulca gelip aydınlattılar dünyamı! sizlerinde yaşamınızdan hiç eksik olmasın huzur ve aşk... ve hep daim olsun nice güzel kelimeler...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili ateşinsesi,

    Artık;
    geçmişin kırıntılarını derinlerde bırakıp yerine aydınlık ve güzel bakabileceğiniz ve size gülümseyen aynalardan yansıyan huzur dolu kelimeler hayatınıza dokunsun...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Zeugmacım,

    Kelimlerin ne de güzel anlatmış iç seslerini kendi gönül pencerenden bana doğru uzanarak!..

    Seninde yüreğine dokunsun çiçekler kadar güzel kelimeler ve hayat bulsunlar hep sevildikçe!..

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili hasretsenfonileri,
    Değerli hocam,

    Kelimelerim önce sevgili ağabeyiniz Vedat Varol'un muhteşem eserlerinde; çakıl taşlarında hayat buldular, sonra birbirinden güzel rubailerin arasında yol alıp ardından sizin güzel kelimelerinizde buluşturdular beni!

    Ve sırrına ermeye çalışırken birbirinden güzel kelimelerinizin içinde, nice derin ve anlamlı hayatları keşfettiler...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili bilge,

    Kelimelere yüklediğimiz anlamalar ne kadar önemli öyle değil mi!

    Güzel, huzurlu ve hayat bulan kelimeler yaşamınızı donatsın hep...

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails