28 Haziran 2010 Pazartesi

Yol Boyunca



Koparabilir misin bana yıldızlardan
Avuçlayabilir misin karanlığı
Sen ki milyonlar içindesin
Neden kalbinin yalnızlığı

Bulabilir misin bana dost dost dost
Ki sevsin seni karşılık beklemeden
Buz üstünde yazılır mı çocuğum
Düşündün mü deniz dikiş tutmaz neden

Düşündün mü gecelerde ne var
Böyle insanı ürperten
Sanır mısın ruhsuz bu karanlıklar
Ölüm sükunuyla yürüyen

Tutabilir misin geçen zamanı
Dönebilir misin on beşine
Şaşmadın mı hiç çocuğum
Baharın sessizce gelişine

Kim sürdü gözlerine maviyi
Ki denizleri hatırlatır
Hiç dönen var mı öteden
Sır.

 

Şiir: Halim Yağcıoğlu
Fotoğraf: 1x martin zalba

17 yorum:

  1. Yaşamın her alanından seçtiğim çalışmaları, yazarlarının izniyle “Bloglardan Seçmeler” adlı sitemde yayınlıyorum.
    Sizin de izniniz olursa bloglarınızdan seçtiğim çalışmalarınızı, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum.
    İyi günler dileğiyle.
    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil
  2. Sayende daha önce okumadığım bir şiiri okudum, çok güzel bir haftan olsun, yüzünden gülücük eksik olmasın...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz sayfama Sabahattin Gencal Bey,

    Bahsettiğiniz şekilde dilediğiniz yazımı alıp yayınlayabilirsiniz. İzin ne kelime? Bundan mutluluk duyarım. Bilgi paylaştıkça çoğalıyor! Çok teşekkür ediyorum size..

    Sevgi ve saygıyla...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili sazan,

    Bende sizin ve takip ettiğim blog yazarları arkadaşlarımın sayfalarında daha önce duymadığım pek çok ilkleri okuyorum. Ve öğrendiğim her güzel şey biriktirdiklerimin arasına ekleniyor gülümsüyorum:)seninde yüzün hiç ekşimesin hep gülsün:)iyi haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Hoş bir müzik eşliğinde,böyle güzel bir şiiri okuyarak haftaya başlamak çok güzeldi.
    Güzel bir hafta diliyorum canım...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Dalgalarıaşmak,

    Ben de aynı temennilerle size güzel ve dingin bir haftasonu diliyorum...

    İçten sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Esmir, ben resme takıldım başını öne eğmiş kaya... şiirdeki dizeler sanki ona okunuyor edasıyla müziğin etkisinde de kalmış dalmışşşşş dalmışşşş.

    harikasınız,şiir resim ve müzik...sağlıcakla sevgiyle mutlu hafta dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili hikayelerdirgeriyekelan,
    kayanın yüreğinden süzülenler gibi! ruhundan yansıyanlar,iç sesleri adeta...değil mi!teşekkkür ederim yorumunuz için...
    sizede güzel bir hafta temenni eder,
    sağlık, sevgi ve esenlikler dilerim..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Esinciğim;
    Hepsi ayrı dinlendirici ve çok hoş..Harika bir üçleme olmuş. ruhum dinlendi bariz bir biçimde.
    Zevkine hayranım.

    Paylaştığın için teşekkürler..
    Kocaman sevgiler gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Zeugmacığım,
    Şiir+resim+müzik üçlemesi birbirlerine dokunsunlar istedim!istedim ki biz okuyanlar da o uyumu ve dinginliği içimizde hissedebilelim!çok teşekkür ederim yorumun için.
    Benden de en içten sevgiler ve esenlikler esen rüzgarlarla sana doğru gitsinler canım :)

    YanıtlaSil
  11. müzik önce kulağıma geldi,

    şiirde ayrı güzel
    nefis bir uyum..

    YanıtlaSil
  12. Sevgili gül hoşgeldiniz sayfama
    güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederim,
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  13. yol yürüyüş öğretir...

    YanıtlaSil
  14. Mavi tutku,
    ben de çok beğendim sizler gibi...

    YanıtlaSil
  15. yol, bastığı yerleri görene öğretir! evet tıpkı; M. Akif Ersoy'un "bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı!" ve bir de Aşık Veysel'in; "uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece!" dediği gibi...

    YanıtlaSil
  16. İzniniz üzerine bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı. İyi günler dileğiyle.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails