13 Ağustos 2010 Cuma

İşte öyle bir AN – (1)



Yine kendimle başbaşayım…
Düşüncelerim oradan oraya savrulurken,

gör-e-bildiğim, dokun-a-bildiğim, duy-a-bildiğim ne varsa ! 
kanatlı pervaneler gibi birer birer kondular usuma…

Cama yansıyan yüzüm; Siyah – beyazdı!
Geçmişin ayak izlerini duydum...

Koştum, koştum, koştum…
Yakalayamadım!

Takıldı gözlerim gözlerime ve bir çift
iki ince çizgiye…

Dağınık düşüncelerin gölgesinde
kaybettiğim renkleri aradım!

Düşler sokağına daldım.
Sararmış solmuştu tüm yapraklar…

Ne düşenleri tutabildim!
Ne de bıraktığım yerde bulabildim!

Buğulanmış camları avuçlarımla sildim.
Gözlerimi kaldırdım ve yeniden ışığa baktım!

Hayat tüm renkleriyle parlıyordu!

 


13 yorum:

  1. Bugününe olduğu kadar geçmişine de duyarlı Esinciğim;
    Hissederek, duyumsayarak yaşamak böyle bir şey olsa gerek..
    O narin yüreğinden gelip geçenler nasıl da dökülüyor klavyenden...
    İçlerinde ince bir hüzün dolaşıyor satırlarının, çarpıyor...

    Ama dönüş muhteşem...

    ''Işığa bakıp hayatın tüm renkleriyle parladığını görebilmek.''

    Yüreğine sağlık..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Zeugmacığım,
    Yüreğimizin ince telleri birbirine benzer gibi... sank:)duyumsamalarımı algıladığın ve güzel düşüncelerin için seninde yüreğine sağlık canım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Saat gece 3.30 ve bende kendimle başbaşayım.
    Ve duyabildiğim, görebildiğim kısacası hissedebildiğim sadece şiir.

    Bu saatte bu satırlar iyi geldi Newbahara...

    Selamlar

    YanıtlaSil
  4. Sessizce geldim dinledim ve sessizce gittim:))

    YanıtlaSil
  5. bazen beynin kayda almadığını düşündüğün "o an" .. hiç ummadığın bir anda göremediğin yönleri ve derinliği ile karşına geliverir.
    Şaşarsın!

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Newbahar,

    Gecenin 3.5 da yani sessizliğin tam kucağında! dizelerim seni de alabilmişse koynuna...
    hele ki bu dokunuş iyi de gelmişse sana...ben teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Gülsen Hocam,
    Demek ki içe dokunanlar, hem de hiç akılda dahi olmayan şeyler! hiç ummadığımız anda karşımıza çıkıp şaşırıtıyorlar bizi!..

    YanıtlaSil
  8. Ayaklarının ucuna basarak gelmiş olmalısın...hiç duymadım inan:)

    YanıtlaSil
  9. "Bloglardan Seçmeler"i ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Önerilerinizden yararlanmaya çalışacağım. İyi günler dileğiyle.
    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil
  10. Ben nden bu satırlarını atlamışım senin? Neden kızmadın bana?

    YanıtlaSil
  11. ne güzel ki, parlıyormuş...

    YanıtlaSil
  12. Ne guzel bir blog ve ne guzel bir insan, tanistigimiza sevindim:)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili beste,

    Hoşgeldin dünyama...sevinmen beni de sevindirdi:)güzel bakan yüreğine sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails