18 Kasım 2010 Perşembe

Doğan gün doğum günüm !



Bugün dünyamı
Gökkuşağının renklerine boyadım…

Gelecek düşler serdim önüme
Tertemiz hayaller kurdum
Sevgimizin üstüne.

Turkuaz mavisi sularda yüzdüm,
Öylesine derin, öylesine arınarak…

İçimdeki solmuş renkleri
Bembeyaz köpüklerle yıkadım
Güneşin ışıklarıyla yüzümü aydınlattım.

Yüreğimde kanatlanmış kelebekleri
Sonsuzluğun labirentlerine saldım.

Hüzünleri, kederleri rafa kaldırdım bugün
Yollarıma dökülen rengarenk çiçekleri
Birer birer kokladım.

Dilek ağacına sarıldım sımsıkı
Bir de kulağına fısıldadım doğan güne
usulca sevgimi…

Bana armağan ettiği doğum günü hediyemi
Kalbimdeki ellerin sıcaklığını hissederek
Hayata ve anlam katan diğer yarıma…








Şiir: Esmir - izler ve yansımalar
Fotoğraf: Chris Dixon

38 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun!

    Yüreğinden bloguna akseden sıcaklığını duymamak ne mümkün. İyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun Esinciğim... Aynı burçtan sevgili arkadaşım :)
    Nice sağlıklı ve upuzun yıllar senden yana olsun.Sevdiklerinle birlikte...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Esmir kendi doğumgününüü ne güzel kutlamışsınız:))

    O size armağan edilen diğer yarınızla ve sizi siz yapan tüm sevdiklerinizle rengarenk mutluluğunuz daim olsun.Size ulaşan sesler hep böyle güzel melodiler olsun.

    Sağlıklı nice yaşlara .

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün için bunları bırakmak istedim bloguna Esinciğim :)

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Zeugmacım,
    Değerli burçdaşım,

    İnce düşünceli duyarlı arkadaşım,
    Bu güzel dileklerin için ve gönderdiğin çiçeklere çokk teşekkür ederim...

    Aynı güzel duygu ve düşünceleri bende senin için diliyorum...nice güzel yıllar ve yaşamlar senin içinde sevgi dolu ve hep senden yana olsun...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Canım, nice mutlu yılların olsun, iyi ki doğdun, iyi ki yazdın, iyi ki seni okudum ve tanıdım...

    Nice sağlıklı, huzur dolu yıllara kuzum...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Esmir, gönlünden geçenlerin tümünün gerçekleşeceği güzel günlere bir başlangıç olsun bugün....

    YanıtlaSil
  7. Sayın Esmir,
    Zaten öyledir, kişinin kişiye verdiği değilde kişinin kendi kendine verdiği hediye en özel ve güzel olanıdır ki bunu yazınızla o kadar güzel ifade ederek anlatmışsınız ki biz okuyucuya ise size ve hayatınıza anlam katan diğer yarınıza ve tüm ailenize mutluluklar dilemekten başka bir şey kalmıyor..
    Ancak iyi ki varsınız ve iyi ki sizi tanıyoruz diyebiliyoruz. Bu bağlamda çok şanslıyız.
    Sayın Esmir yeni yaşınızın size, ailenize ve sevdiklerinize uğurlar getirmesini diliyoruz, mutluluk, huzur, sağlık ve başarı yoldaşınız olsun.
    Sevgi ve saygılarımızla
    Haykırış ve Eşi

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar dilerim.
    Günleriniz de bloğunuz gibi düzgün olsun.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  9. Sevgiliizdüşümü,

    Çok teşekkür ediyorum bu güzel temennilerin için...

    Bana ulaşan bu güzel sesler ve izdüşümlerle paylaşacağım-ız nice melodilerimiz olsun hep beraber söylenecek...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Bugün için bloğuma aldığım şiir ve resim de yaş günü hakkındaydı. Ne güzel denk gelmiş. Özellikle resmi size hediye etmek isterdim. Tekrar güzel yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Sazanım,

    Kuzum Kurban olurum ben o güzel dileklerine :))

    Bilmukabele canım...İyi ki sen de varsın...
    Teşekkür ederim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. banuca,

    Çok teşekkür ederim...Hepimizin istemleri gönlünce olsun dileğim budur...
    Hayat!..Neler yaşanır bilinmez!güzellikler olsun sizinde yaşamınızda...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Haykırış Beyefendi,

    Çok teşekkür ederim bu güzel temennileriniz için.Ben de size, sevgili eşinize ve ailenize aynı duygularla sağlık ve huzur dolu yıllar dilerim...

    Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  14. Sayın alizafersapci beyefendi,

    İnsan nasıl bakıyorsa öyle görürmüş derler!o sizin inceliğiniz...Çok teşekkür ederim..

    Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  15. Yeni yaşınız kutlu olsun,sevgili Esmir...

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Nehire,
    Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  17. acaba kaç yaşına girdi diye geçirdim aklımdan önce:) sonra şiirinizi tekrar okuyunca "minicik bir kız çocuğu" olduğunuzu düşündüm. yere düşen dondurması için üzülürken mahalledeki oyun arkadaşlarını görüp onların oyununa katılan ve az önceki üzüntüsünü çoktan unutmuş olan küçük, neşeli bir kız çocuğu...
    Ne mutlu böyle olabilenlere!
    Diğer yarınız ve tüm sevdiklerinizle nice nice doğum günleri diliyorum size Esin hanım.
    Sevgilerimle,
    Sevgi

    YanıtlaSil
  18. Dilerim ki,
    Yürüdüğün yollarda;
    Hayallerin ve yeni
    başlangıçların olsun.
    Zor gününde yanında
    bulunacak gerçek
    dostların olsun.
    Başarısızlık, keder ve
    kötü yazgı senden uzak,
    düşlerin gerçek,
    Doğum Günün Kutlu Olsun.

    Nice Yeni Yaşlara Arkadaşım:)Sevgiyle Mutlu Ol.

    YanıtlaSil
  19. Ama ne güzel bir doğum günü şiiridir bu!!
    Saygı ve sevgiyle öper,doğum gününü kutlar,pasta varsa bir dilimde meyveli kısmından yer,bütün iyi dilekleri aralıksız sıralar,gülümser ve giderim:)

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Esmir doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlarım.Nice sağlıklı ve mutlu yıllar...Şiiriniz çok güzel emeğinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Sevgi gibi;

    Yolu çoktannn yarıladım ama ben hep minicik bir kız çocuğu olarak kalmayı yeğledim:))

    Güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim...Sizin de yüreğinizin aydınlığı kadar güzel olsun hayatınız...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. Hikayelerdir geriyekalan;

    Ne güzel dilekleriniz var ruhuma işleyen...her biri birbirinden değerli, güzel temenniler...

    Çokkk teşekkür ederim :))Sizde iyi yaşayın ve hep mutlu olun isterim...

    Sevgiyle öperim...

    YanıtlaSil
  23. Hikayelerdir geriyekalan;

    Ne güzel dilekleriniz var ruhuma işleyen...her biri birbirinden değerli, güzel temenniler...

    Çokkk teşekkür ederim :))Sizde iyi yaşayın ve hep mutlu olun isterim...

    Sevgiyle öperim...

    YanıtlaSil
  24. Ezgiciğim,

    Ben pastamın meyveli kısımlarını zaten hep senin için ayırmıştım...Afiyetle ye canım:))) Birbirinden farklı lezzetteki meyvalar kadar güzel ve renkli geçsin yaşamın...

    O aydınlık ve güzel yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın ezgiciğim:)

    Öperim sevgiyle...

    YanıtlaSil
  25. Nice uzun mutlu yıllar dilerim.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  26. Nice uzun yıllara sevgili Esin..

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  27. Bloğunuz çok yavaş çalışıyor?

    Video yüklemelerinden olabilir!

    YanıtlaSil
  28. Jivago,

    Bu güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Jivago...

    Bloğum acaba neden ağır çalışıyor! uyarını dikkate alacağım teşekkürler...

    hımmm! 1 yaş daha aldım ve biraz daha ağırlaştım belki de bu yüzdendir:))

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Esmir,
    iyi ki doğdun...Sevdiklerinle nice güzel yıllar diliyorum sana.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Esmir, mimlerle pek aran olmadığını fakat kitaplarla aranın çok iyi olduğunu biliyorum.Mimlendin kabul edersen sevinirim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  31. JİVAGO dedi ki...
    Bloğunuz çok yavaş çalışıyor?

    Video yüklemelerinden olabilir!

    *
    Değerli arkadaşımız,çok haklı:)acaba benden mi kaynaklanıyor diyordum demekki blogunuzla alakalı...mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  32. yoktum buralarda geldim, bir de baktım bir yaş daha büyümüşsün...
    keyifli olsun yarınların ve bugünlerin huzurlu, yolların aydınlık olsun ve seninle yürüyenler senin kadar yürekli.
    öperim, yeni yaşından :)

    YanıtlaSil
  33. Dalgaları Aşmak,
    Kutlama için çok teşekkür ederim.Sana da sevdiklerinle birlikte sağlık ve huzur dolu nice güzel yıllar diliyorum...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Dalgaları Aşmak,
    Söz konusu kitaplar olunca mimi kabul ettim canım...

    En kısa zamanda..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  35. Sevgili Evrencim,

    A... sen uzak yollardan gelmişsin, hatırımı saymışsın, doğan günümü bilmişsin...Ne kadar memnun oldum bir bilsen:)ayaklarına sağlık canım...

    Yorulmuşsundur! otur bir kahve yapayım, yanına da yaşıma uygun 41 kere maaşallah pastamı sana ikram edeyim:)

    yüreğinden gelen bu güzel duygular ve temennilerin için sana çok teşekkür ederim.Ve bütün güzel duygu ve düşüncelerin benim içinde geçerli olduğunu bilmeni ister, bilmukabele diyerek,

    en derin sevgilerimi gönderirim...

    YanıtlaSil
  36. ablacığım biraz geç oldu ama bağışlayın yeni yeni döndüm aranıza ve dostlarım neler demiş tek tek bakıyorum ve bu paylaşımı gördüm içim de sızlamadı değil! zamanı kontrol edemiyorum artık kardeşiniz güneşin oğlu iyice garipleşti! unuttu kendini ve dostlarını!

    doğmak tadında yarınlar sizler ile olsun güzel ablacığım (:

    sağlıcakla kalınızı
    iyi ki doğdunuz ve sizi tanıdım

    YanıtlaSil
  37. güneşinoğlu,

    ne demek geçmiş kalmış sayılmazsın...farzet ki bugün doğdum:)teşekkür ederim güzel temennilerin için...

    Seninde; Sağlık ve mutluluk dolu sevdiklerinle bereber nice güzel günlerin olsun...

    Esen kal...

    YanıtlaSil
  38. Merhaba,
    Bu güzel çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
    Hayırlı günler dileğiyle.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails