26 Şubat 2012 Pazar

Yine zamanıdır izleri yansıtmanın!


Bilinen hikayedir;
“Eskimiş aylardan ne yaparlar?” sorusu sorulunca Hoca Nasreddin’e,
“Kırpar  kırpar yıldız yaparlar!” demiş.
Bende geride bıraktığım birkaç ayı unufak kırparak samanyoluna savurdum gitti... J

Ne bir rüya, ne de bir hayaldi!
Önce gözlerimi kapattım!
          ben gözlerimi mi kapadım?
                      aslında istemeden kapattım!
                     kapandı/m!..
Karanlığı gördüm!
       soğuktu...
                                          boşluğa doğru hızla indim!..
                     Loştu...
                            ıslaktı, derindi!..
                                 çıt yoktu!..
Nefesim kesildi
        soluğum tutuldu!
                              dilim, damağım kurudu!..

Ve balyoz çarpmışçasına
      kör bir kuyuda olduğumu
            düşünce anladım!...

Sanki zaman durdu!
                           yoksa zaman mı durmuştu?

“Eskiler alıyom!..
          eskiciiiii! eskiciiiiii!..
               Eskiler alıyom!..
                     eskiciii!..eskiciiii !..”

diyen adamın
                             o bilindik sesi ile uyandım!..

Gözlerimi açtığımda,
    a..ahhh!..
        birden hafifledim!..

Sonra bakınca kendime !!! 
      çok geçmeden anladım!..
Şimdi yeniden bıraktığım kıyıdayım!
   Kaç yaprak düşmüş?
       
ve kaç deniz yıldızı bırakmış dalgalar sahile?
             Say/a/madım!..

Yine zamanıdır izleri yansıtmanın!
              Yıldızlı semalara bakmanın!
ve
Doğacak yeni günlerde, yeni yağmurlarda
            Gökkuşağına sarılmanın....


Hepinize en derin sevgilerimle....


Fotoğraf : izler ve yansımalar

18 yorum:

  1. Ben sana sarılmayı tercih ediyorum Esin'im... tüm yıldızlar yerine... gökkuşağına sarılmaktan daha mutlu edici...
    Bir daha boşluklarda uçmaman .. ayağını yere sağlam basman ve seni bunca sevenleri fazla özletmemen dileği ile HOŞGELDİN.. SARIŞINIM!!!

    YanıtlaSil
  2. Ah o düşüş o loşluk o boşluk.
    Aslında o eskici her gün geçti sevgili Esmir ama o bilindik sesi o kör kuyudan duyamadınız.
    O eskici her gün geçer. Geçerken de hep bağırır. Kimi zaman duyarız- ki her şey yolundadır, bazan da kapatırız kendimizi isteyerek ya da istemeden tün seslere ve nefeslere...

    Bir "hoşgeldin" de benden gelsin.
    Gökkuşağı hiç eksilmesin yaşamınızdan....

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle eve hoşgeldiniz!

    Şiir süper(!) bunca zaman şairliğinizi çok iyi sakladınız.
    İlkbaharın geldiğini anımsatan güzel fotoğrafın kokusu buralara kadar geldi.

    Güzel bir hafta dileklerimle esen kalın.

    YanıtlaSil
  4. aylardır nerde olduğunu merak içindeydim..yurt dışından bile seni takip etmek istedim ama sen yoktun..nihayetinde dönmüşsün adaşım..hoşgeldin..

    YanıtlaSil
  5. Özlemişim,öylesine güzel bir dönüş olmuş, sözcüklerin tükenmesin.Teşekkürler Esmir,sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. Buket,
    teşekkürler sevgili buket...

    YanıtlaSil
  7. alizafersapci,
    Hoşbulduk, teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  8. hasret senfonileri,
    Teşekkür ederim Gülsen Hocam.Bende sizi en içten sevgi ve sıcaklıkla kucaklarım...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Asuman Yelen,
    Güzel dilek ve temennileriniz için teşekkür ederim...

    Sevgi ve esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
  10. MEHMET,

    Hoşbulduk...
    Değerli ve güzel ifadeleriniz için teşekkür ederim.

    Size de iyi haftalar ve esenlikler dilerim..

    YanıtlaSil
  11. lityummm,

    hoşbulduk sevgili adaşım...umarım sende yeni adresine alışmışsındır.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Nehire,
    Güzel düşüncelerin için ben teşekkür ederim sevgili nehire. Özlemlerimiz karşılıklı...

    Sevgi ve esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
  13. Umut vadeden fotoğrafınla hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  14. Yaşamın kıyısında,

    Umutlarımız her zaman, karlar altında dahi böylesine çiçek açsın...hoşbulduk...

    teşekkürler ve esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
  15. Cok guzel!
    Hem sitedeki muzik, hem de siir!

    YanıtlaSil
  16. Biraz,
    Çok teşekkür ederim sevgili biraz, bu arada profil foto.dan bakan afacan 'karikatür çizim' harika:)ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails