7 Aralık 2012 Cuma

İçimden geçen melodiler !


 

Rüzgar/ım ol gel
Sarıl bana!
Yağmur/um ol gel
Islat beni!
Güneş/im ol gel
Isıt beni!
Düşlerim kül olmadan!
Gül/üm solmadan!


İçimdeki melodiyi

A n la t  b a n a !
 
 
 
 
 
*****

“ Burada ben varım, orada o var. / Buraya oradan gelen bu şarkılar, / Atar beni oraya, onu buraya kadar. / Ben orada olurum, o buraya gelince. / Buluşamayacağız bu 'müzik 'bitmedikçe.” (*)


demiş ya usta şair Özdemir Asaf bu şiirinde...ben de takıldım kaldım bu harika müziğin ritmine ve...
dalga dalga!!! içimden geçen melodilere!..

*****
 

Müzik: Kirpi ' Wind's Melody '

2 yorum:

  1. Duygu yüklü çok güzel bir şiir/müzik!..

    Evet,bence de
    gelmesi gerekenler gül solmadan gelsin,
    müzik bitmeden gelsin
    ...ve içdeki melodi çözülsün..

    Güzel yüreğine sağlık,
    sevgilerimle:-)

    YanıtlaSil
  2. melonkolik olduğum zamanlar, müzik terapisi yaparım, her zaman işe yarar; buda doğanın bir lütfu bize..
    güzel bir parça, zevkle dinledim..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails