6 Nisan 2013 Cumartesi

Armağanınız Kitap Olsun


 Hatay-Reyhanlı'dan Bir Köy Öğretmeni'nin sizlere çağrısı var!
"Okuduğunuz kitaplar, okumayanlara bilgi kaynağı olsun"
SAKLAMA! BAĞIŞLA!
Gölgeler görüyordu çocuğun gözleri gölgeler… Ne olduğu belli olmayan… Rüyaydı bu…İki el miydi kuş taklidi yapan, yoksa kanlı canlı bir kuş muydu kanat çırpan? Bir kuş taşıyamazdı onca hikayeyi sırtında. Hele bir el; kaç şiir, kaç masal sığardı ki? Besbelli bir kitaptı bu, okunmaya hazır. En güzel sayfasını açmıştı bak! Bir çift göz bekliyordu sadece ne güzel!
Uyandı çocuk sonra, doğruldu yerinden; odaya göz gezdirdi iyice. Yoktu uçan kitaplar. Sözcükler dökülmüyordu gökten.Reklamlarını, ölüm ilanlarını bile ezberlediği bir gazete vardı odunların altında, bir de öğretmeninden dinlediği birkaç masal, zihninde her gün rüyalarına giren....
Bu, Ahmet’in öyküsüdür. Ahmet bizim köyümüzdeki her çocuğun adı. Onlara masallarını, hayallerini verelim dedik; kahramanları da siz olun istedik.
Hiç önemsemediğiniz en küçük yardım bir hayatı baştan sonra değiştirebilir.Evinizin bir köşesinde atıl durumda olan dergi, ansiklopedi, masal-roman ve hikaye kitaplarınızı okul kütüphanemiz için gönderirseniz çok memnun oluruz.

Kütüphane projemize destek olmak için ne mi yapabilirsiniz?
*  Hikaye, roman, dergi, ansiklopedi türü kitapları okulumuza kargo olarak yollayabilirsiniz.* Projemizi arkadaşlarınıza, akrabalarınıza vs duyurarak daha geniş kitlelere ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.* Facebook, twitter, friendfeed ve bloglarınızda projemizi duyurarak ve sayfaya dair linki sosyal mecra hesaplarınızda paylaşarak destek olabilirsiniz.

Okul Müdürü: İbrahim KURUCAN
Tel: 0 505 820 0687
Proje Sorumlusu: Mahmut ADIN (Sınıf Öğ.)
İletişim: mahmutadin@hotmail.com
Web site: www.kitapkolik.net/
Facebook: www.facebook.com/kitapkolikler


Twitter: /NergisliOkul
OKUL ADRESİ:
NERGİSLİ CUMHURİYET İLKOKULU
REYHANLI/HATAY

Proje Sorumlusundan önemli bir Not:
"Köy okulu olduğumuzdan dolayı kargoyla ilgili bazı sıkıntılar olabiliyor. Bu yüzden okulumuza kitap gönderirseniz eğer kargo bilgilerini mail-twitter ile bildirirseniz seviniriz."
*****

Benzer projelere elimden geldiğince destek olmaya çalışıyor, sosyal platformlarda paylaşıyorum. Ülkemizi aydınlığa götürecek en önemli unsurun eğitim olduğu ve yarınlarımızı bırakacağımız çocuklarımızın da daha aydın ve bilinçli ebeveynler olması için daha çok okumanın, araştırmanın gerekliliği düşüncesi içinde bu önemli projeyi hayata geçiren Öğretmenlerimizi kutluyor...sizleri de bu projeye -kitap desteğiniz - ile katkı vermeye çağırıyorum.  

6 yorum:

  1. Teşekkürler böyle bir kampanyadan haberdar ettiğin için Esinciğim...
    Ben de kendi blogumda duyurdum. Umarım amaca fazlasıyla ulaşılır ve birçok şey dahilinde kitaplardan da mahrum yaşayan köy çocuklara ışık olunabilir...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Zeugma,
      Projenin daha fazla ses getirmesinde senin de katkın olmasına sevindim..Umarım etkinlik katlanarak çoğalır, köy çocuklarının ellerine ulaşır ve onlara ışık olur.Desteğin için ben teşekkür ederim.

      İyi haftalar dilerim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. du bi bakayım.
    çevreye hediye edeceğimize diy mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,
      al gülüm ver gülüm yerine karşılıksız!
      ama önemi ve anlamı büyük
      bundan daha iyi bir hediye olamaz..
      diy mi:))

      Sil
  3. Bu kadar uzak kalmamıştım sayfandan.. Zaman zaman uğradığım oldu hatta yeni evini hayırladığımı ve istanbul'un güzel mekanlarını gezdirdiğini hatırlıyorum.. ancak, kitabın bitmesi için aklımı dağıtacak yazılardan özellikle etki altında kalacağım sayfalardan uzak durmaya özen gösterdim.. hatta kendi sayfama da yazmadım uzun süre.. Sonra ara ara teneffüse çıkmak gibi bir- iki yazı karaladım.. Amabu sefer de baktım ki, özlediklerim artık beni yüreklendirmez olmuşlar!!!
    Kitap ve de giysi yollama konusunda uzmanım diyebilirim.. Bu konuda duyarlı olman ve yönlendirmen ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hasret senfonileri,
      Siz kitabınıza odaklanırken ben de yeni lokasyonumuza alışmaya ve yeni uğraşlarla hayatımı dizayn etmeye ve biraz da yeni renkler katmaya çalışıyorum.) Bu yüzden eskisi kadar zaman ayıramıyorum bloğuma/bloklara. Malüm ülke gündemleri de etkiliyor pek çoğumuzu.Biraz da bahar rehaveti!

      Çocuklarımız her zamankinden daha çok okumalı!kitaplar bağışlanmalı...

      Güneşli günlerin özlemi içindeyiz hepimiz..Yeniden -şiirli, romanlı, müzikli- güzel paylaşımlarla buluşmak dileklerimle.Kitabınızı merakla bekliyorum Gülsen Hoca'm. Sevgi ve saygılarımla...

      Sil