23 Mayıs 2010 Pazar

Şimdi kırmızı zamanı!


Gördüğüm rüya değil!
İçimdeki mevsimler
aradığı rengi buldu şimdi!

Umut tarlasına ektiğim tohumlar
yüreğimden süzülüp
damla damla
nisan yağmurlarına karıştılar…

 

Deli rüzgarlara aldırmadan
düşler sokağından kaçıp
umarsız hayallere daldılar…

Yedi tepeye bıraktığım
gonca gülümü
bana geri verdiler…

Şimdi ben
kaybolmak istiyorum
yakalamışken kırmızıyı!

Kokusundan; pervane olmuş
dönerken başım
bir kuşun kanadında uçmayı…

Yansın yüreğim
kor ateşlerde yansın…
sarsın her yanımı ateşler sarsın…

Güneş bana yoldaş iken
nice gemileri ardıma koyup
sana geldim ben!

bana geri ver
geri ver eski gülüşlerimi!

Özlediğim kır sepetine
kavuşmuşken!
Saçlarımda uçuşsun 
baharlar, yazlar…

Dikenlere aldırmadan
coşmuşken yüreğim

Koştum
koştum
 koştum 

yalınayak…

Gelincik tarlasına!





Şiir: Esmir - izler ve yansımalar
Fotoğraf: Camilo Margelí

14 yorum:

  1. Me kadar güzel, ne kadar güzel!
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. gelinciklerle papatyaların.. müşterek ve muhteşem kırılgan güzelliklerinin.. birlikte görüntüsünü seyre doyamıyorum sevgili Esin..
    İnsana gerçekten eski gülüşlerini geri veriyor..

    YanıtlaSil
  3. İçime esenlik katan dizeler çok güzeldi Esmir. Sağol !

    YanıtlaSil
  4. Kaleminize, yüreğinize sağlık, yeni takipçiniz sazandan sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İçimi coşturan,umut dolu harika bir şiir...ve müzikle bütünlüğü mükemmel..Yüreğine kalemine sağlık...
    Sevgilerimle

    (not:koyduğun postları neden göremiyorum kumanda panelimde acaba ? :(

    YanıtlaSil
  6. Sayın alizafersapcı,

    Yorumunuz için teşekkür ederim...
    Bende saygıve selamlarımı gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili hasretsenfonileri,

    Evet o kadar güzeller ki!duygu yüklü, naif ve kırılgan ama bir o kadar da canlı ve hayat dolu!...

    Baharın ve yazın müjdeleyicisi gelinciklere şu sıralar rastlamak mümkün!hayatın kırmızı rengini bizlere hatırlatıyorlar...Çok güzeller!onların bu güzelliklerinden etkilenmemek imkansız...

    Sevgi ve saygılarımla....

    YanıtlaSil
  8. Sevgili çoban yıldızı...
    Üzerimize çöken kışın o ağır tortusunun ardından her zamankinden çok o esenlik dolu imgelere ve renklere ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Sıradan bir Sazan:)
    teşekkür ederim yorumunuz için. Bu arada hoşgeldiniz sayfama...

    Esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili dalgalarıaşmak,

    Çok teşekkür ederim güzel yorumların için...

    Ben de diyordum niye benim değerli arkadaşım uzun zamandır kapımı çalmıyor!sanırım aynı şey beni takip eden pek çok blog arkadaşımda da oluyor.

    Ben bloğumu 2-3 ay önce yeni bir url ye taşıdım. Bunun duyurusunu da aslında bir kaç kez yaptım. Değiştirmeyenler de eski url adresim mevcut olduğu için otomakatik olarak yeni yazılarımı göremiyorlar.

    Site adı ve içeriği tamamen aynı...
    eski url:esince-izler...(silinecek)

    yeni url adresim:"izler ve yansımalar" http://izlerveyansimalar.blogspot.com/

    eskiyi silip yerine yeni adresimi eklemeniz gerekiyor...

    Sevgi ve esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Esmir, yeni imajın, dizelerin ve müzik; içime tarlalara serilmiş al-kırmızı gelinciklerin, saf kır çiçeklerinin ve toprağın sınırsız doğurganlığını ve özgürlüğünü fısıldadı.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Sufi'm yeniden seni görebilmek ne güzel:)

    Hoşgeldiniz, sefalar geirdiniz :))
    Güzel yorumun için çok teşekkür ederim..

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. İçindeki coşku ve umut bana da olduğu gibi yansıdı.
    Müzik ve bu güzel dizeler eşliğinde gelincik tarlalarına koşmak istedim..

    Yalınayak....

    Teşekkür ediyor,güneş sana hep yoldaş olsun diyorum..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Böylesine kırmızı bir güneş açtığında; İçinde geliyorsa koşmak, o zaman sende koş canım, toprağın o sımsıcak enerjisini içinde hissederek:)güneş hepimizin!seninde yoldaşın olsun Zeugmacığım...Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails